Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~osiooolek | użytkownik

imię i nazwisko adresSosnowiec zarejestrowany18.02.2007 @19:48:06 ostatnio na stronie19.03.2011 @01:08:29



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5412148
digarty13 komentarze208 posty na forum3

komputer / sprzęt
18cm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~paster5    28.04.2007 @21:54:04
Nic nowego??
~Karvin    22.04.2007 @19:25:26
fani Realu są wszędzie ( a propos postu na profilu czyims)
~crayon    01.04.2007 @15:04:10
okk ;P
_______
tam gdzie ja jest mój dom
~crayon    23.03.2007 @22:45:40
eee tak? obecnie także mój ex. masz epulsa? Twoja ex to...?

P.S. gdzie jest Sosnowiec? xD xD
_______
tam gdzie ja jest mój dom
~paster5    10.03.2007 @20:57:06
~danio987    03.03.2007 @08:28:00
nie wiem ze na digu to są takie krzywe ajcje ale nie umnie
_______
|BRZYDKI ZŁY I SZCZERY|
FAK! http://www.funnyordie.com/videos/40fa73e376
MY SITE http://danio.soup.io/
Mam prawo nie stosować ortografi, cudowne uczucie
~danio987    02.03.2007 @22:07:14
ale masz dobre foty naprawde
_______
|BRZYDKI ZŁY I SZCZERY|
FAK! http://www.funnyordie.com/videos/40fa73e376
MY SITE http://danio.soup.io/
Mam prawo nie stosować ortografi, cudowne uczucie
-manowce    02.03.2007 @15:55:01
ok -nie zakumałem)), sorki)), masz rację...))
-manowce    01.03.2007 @19:43:00
dzięki wielkie, pewnie masz rację, ale to by juz inne zdjęcie było-oparte tylko na kadrze-może i rzeczywiście prościej-lepiej, pozdrawiam
~casse    01.03.2007 @19:36:27
dziękuje...
_______
zmienił mnie czas, zmieniły mnie łzy.
~amira    27.02.2007 @20:35:18
Poobserwuje Ciebie
~atta    25.02.2007 @01:25:47
osilka :>
~Yazhubal    23.02.2007 @13:48:00
Owszem pomieszkuję, gdzieś trzeba zarzucić kotwicę
~ihmin    22.02.2007 @13:05:09
jeśli dopiero się uczysz , to może najpierw NAUCZ się czegokolwiek a potem pomyśl nad pokazywaniem tego innym.. zobaczysz że sie opłaci...
~WereKemelE    22.02.2007 @01:07:15
dzięki..
Poprzednia strona 1 2
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt